Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 30 noiembrie 2011

Invitaţie la Ziua Naţională a României

 
În calitate de partid naţional  şi cel mai vechi partid de pe eşichierul vieţii politice,Partidul Naţional Liberal,alături de sătmăreni din 1919,vă invită să  luaţi parte la manifestările dedicate Zilei Naţionale a României,joi, 1 Decembrie 2011!

Programul manifestărilor de la Satu Mare, dedicate Zilei Naţionale a României

CATEDRALA ORTODOXĂ ROMÂNĂ, ora 1000 
– Concert de colinde

BUST MIHAI VITEAZU, ora 1115 
Depuneri de jerbe

BUST CORNELIU COPOSU, ora 1200 
Depuneri de jerbe

BUST ION I.C. BRĂTIANU, ora 1220 
Depuneri de jerbe

BUST IULIU MANIU, ora 1240 
Depuneri de jerbe
PARCUL CENTRAL – STATUIA VASILE LUCACIU, ora 1300
Depuneri de coroane
Paradă militară

PALATUL ADMINISTRATIV , ora 1500
Dineu oficial
CASA DE CULTURĂ A SINDICATELOR, ora 1700
Spectacol omagial “ DE DRAGOSTE, DE NEAM, DE ŢARĂ ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete