Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 18 noiembrie 2011

Selecţie pentru posturi


 Luaţi candidaţii pe care vreţi să-i plasaţi şi puneţi-i într-o cameră în care se află o masă şi două scaune. Lăsaţi-i singuri două ore, fără să le daţi nicio instrucţiune. Întoarceţi-vă după ce s-a scurs timpul,să vedeţi ce fac.
- Dacă au demontat masa, puneţi-i la departamentul Inginerie.
- Dacă numară mucurile de ţigări din scrumieră, trimiteţi-i la Financiar.
- Dacă ţipă şi dau din mâini, sunt buni la Producţie.
- Dacă vorbesc cu scaunele, un loc potrivit pentru ei ar fi la Personal.
- Dacă nici măcar nu ridică privirea când intraţi în cameră, plasaţi-i la Serviciul Securitate.
- Dacă încearcă să vă spună că situaţia nu este atât de proastă pe cât pare, trimiteţi-i la Marketing.
- Dacă au plecat devreme, puneţi-i la Vânzări.
- Dacă dorm, au stofa de manageri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete