Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 9 mai 2010

Intalnire cu Frumosul



Desi traim clipe ,parca ,desprinse dintr-un cosmar,uneori,mai avem ocazia sa intalnim parti ale frumosului,zidiri neatinse de cancerul iresponsabilitatii si stari care ne trezesc sentimentul ca nu e chiar totul pierdut.
Intelepciunea tainica a naturii ne semnaleaza greselile pe care le faptuim,concomitent,ne dezvaluie ,criptic,calea de intoarcere la Adevar.
Lucruri marunte,la prima vedere,insignifiante,ne pot calauzi pasii spre Comoara pierduta:"Omul Frumos".
Ieri dimineata,credeam ca imi va fi imposibil sa recunosc intr-o lume pestrita, mizera,si ,adanc,malformata,Frumosul;insa ,arareori, se mai intampla si minuni. Atata vreme cat nu ne manjim sufletul cu ura,atata timp cat ramanem sclavii Iubirii,miracolele isi fac loc in viata noastra,iar Frumosul se transforma dintr-o rara avis intr-un sirag de nestemate sub ochii nostri.
Cu toate ca nu am intalnit-o,fata in fata, niciodata ,pe Elena ,pe cea care ne infrumuseteaza Universul virtual cu creatia sa ,"PARADISUL VERDE",am certitudinea ca -i cunosc cugetul,inima si sufletul,prin ceea ce ne ofera oaspetilor sai ,recunoscand-o in fiecare lucru frumos pe care l-am intalnit in cale.
Acelasi sentiment de admiratie il am si pentru foarte multi membrii ai Universului online,ceea ce dovedeste ca, si in mediul virtual ,tot ce izvoraste din Iubire dobandeste valoare,impunand ,prin aceasta,respect si pretuire,dar mai ales sansa de a ne hrani speranta cu roadele "Omului Frumos"!

P.S.
Dedic acest articol,din inima, Elenei,posesoarea blogului "PARADISUL VERDE" ,cu ocazia zilei de nastere.


LA MULTI ANI,ELENA!

9 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Doamne ce frumos?!Oare ce am
făcut de merit aceste cuvinte
frumoase Ionel?! M-ai lăsat fără
replică,încerc să mă reculeg
şi nu pot,crede-mă.Această poza m-a făcut
cu adevărat să plâng,îţi pot spune doar
atât că îţi mulţumesc din suflet pentru
acestă postare dedicată mie,îţi mulţumesc pentru fidelitatea cu care mă urmăreşti,
îţi mulţumesc pentru mesajele frumoase care
le laşi la mine pe bloc,îţi mulţumesc că
existi aici pe virtual.
Şi încă ceva voi reţine aceste cuvinte...
"Cu toate ca nu am intalnit-o,fata in fata, niciodata ,pe Elena ,pe cea care ne infrumuseteaza Universul virtual cu creatia sa ,"PARADISUL VERDE",am certitudinea ca -i cunosc cugetul,inima si sufletul,prin ceea ce ne ofera oaspetilor sai ,recunoscand-o in fiecare lucru frumos pe care l-am intalnit in cale."
Îţi mulţumesc încă o dată că mi-ai făcut
seară frumoasă, deşi sunt foarte departe de
băiatul şi îngeraşul meu din Elveţia.
Îţi doresc o seară minunată alături
de cei dragi şi săptămâna ce începe
mâine să vă aducă numai bucurii!
Vă îmbrăţişez cu mare drag!

P.S.meritai mult mai să-ţi spun
dar crede-mă că nu pot să-mi
opresc lacrimile.

Ionel Mesaroş spunea...

@Elena
Sunt fericit ca am reusit sa-ti fac o surpriza placuta !
Iti multumesc pentru urari si aprecieri!
Iti doresc o seara linistita!

Miriam spunea...

Foarte frumos gestul tau, Ionel! Te felicit! Iar ELENA chiar merita asta. Si eu imi bucur privirea in pardisul ei...Si ma intreb de fiecare data ,,Dacă lucruri care pier ne farmecă nespus, cum va fi acolo-n Cer, în Ţara Lui Iisus?" ( C. Ioanid )

IONEL MESAROS spunea...

@Mariana
Va multumesc pentru aprecieri!
Gestul meu este unul modest,dar sincer.
Am simtit sa-i fac aceasta surpriza,avand convingerea ca oameni ca ea trebuie sa primeasca recunostinta semenilor care se bucura de realizarile ei in plan virtual.
Sunt bucuros cand pot oferi oricui ceva din "mine"!
Regret doar ca acum contextul in care simt ca trebuie sa ma manifest este "atins" de nelegiuiri care afecteaza milioane de romani,fapt pentru care ,imi cer ,anticipat ,scuze ,daca voi dezamagi pe unii cititori ai acestui blog,insa starea de spirit si dorinta de dreptate sociala ma obliga sa folosesc toate mijloacele,incepand cu cele politice,continuand cu mass-media si de ce nu cu blogul meu,pentru a fi in slujba binelui!
Sper sa primesc circumstante atenuante pentru iesirile mele ,radicale,publice.
Va doresc o zi frumoasa!

denisia spunea...

Nu ma mira gestul tau... esti o persoana sensibila, atenta, te porti deosebit in spatiul virtual cu mult respect. Felicitari!

Ionel Mesaroş spunea...

@Denisia
Iti multumesc pentru cuvintele frumoase!
Uneori,sensibilitatea mea este nociva pentru unii dintre semenii mei.Sunt chiar ultra-sensibil cand e vorba de Libertate si Democratie!Mi-au murit prieteni,cunoscuti pentru aceste idealuri ale normalitatii,fapt pentru care nu pot sa tac ,cand simt ca aceste valori sunt in pericol!

Ela spunea...

Un gest frumos, pe care Elena il merita!Felicitari!

Simina spunea...

foarte frumos acest articol si mai ales mesajul lui de suflet..te felicit si te imbratisez cu drag mare...

Ionel Mesaroş spunea...

@Ela
Multumesc !

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete