Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 30 noiembrie 2011

Nu-mi părăsiţi Columna!




Ce-mi câştigaţi de-mi părăsiţi Columna,
Voi, daci viteji, în piatră stând eroi
Din vremi în care prinsu-v-a furtuna,
Cei ochi ai lumii-s îndreptaţi spre voi .

Modele-aţi fost la cronica în piatră,
Străbuni ai mei, bărbaţi adevăraţi,
Prin jertfa voastră sângerată-n vatră,
În carnea pietrei staţi înlăuraţi!

De soclul mi-l lăsaţi, ca să vă-ntoarceţi
La traiul vostru aspru, sănătos,
Ce-o să-mi găsiţi aici, şi ce-o să-mi faceţi?
Că timpu-i rău acum, şi-i mincinos.

Nu mai aveţi cel rege şi cea ţară
Şi strâmt îmi e al vostru sfânt pământ,
Că ce e bun lăsat a fost să-mi piară
Şi-ţi fi de-acum sărmane frunze-n vânt .

Mai bine staţi acol’, în văzul lumii,
Fiori de bărbăţie să ne daţi,
C-atât ne-a mai rămas, să strângem pumnii
Şi să visăm la voi, cei înstelaţi.


Mircea Dorin Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete