Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 7 martie 2010

De ziua femeii


Cu ocazia zilei de 8 Martie,pentru toate doamnele si domnisoarele ce trec pragul universului meu virtual,fie ca toate implinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa va insoteasca pretutindeni,iar primavara iubirii sa va inunde sufletul cu bucurie si cu parfumul tuturor florilor sale!
Pentru ca sunteti cele care insenineaza zilele barbatilor - desi ei se plang ,dar numai pentru ca asa s-au obisnuit ; pentru ca sunteti cele care numai cand priviti catre copiii vostri, dati lumii mai multa frumusete; pentru ca sunteti cele care gasesc in fiecare zi timp pentru orice problema si orice nevoie a celor dragi; pentru ca, desi va mai plangeti cateodata, o luati de la capat in fiecare zi, mai puternice si mai hotarate; pentru ca sufletul vostru stie ce e iubirea, cum se daruieste si cum se primeste ea... si pentru tot ceea ce reprezentati... pentru voi timpul se opreste putin in loc la fiecare inceput de primavara, sa va aduca un omagiu ...
La multi ani!

7 comentarii:

Simina spunea...

Foarte frumos! Multumesc!Ti-am lasat si eu un mesaj-raspuns la mine in taram. O zi minunata sarbatorind frumusetea Femeii!

denisia spunea...

Mulţumesc pentru gândurile frumoase. O zi deosebită alături de cei dragi şi alături de femeile deosebite din viaţa dvoastră.

IONEL MESAROS spunea...

Pentru Simina si Denisia
Va multumesc pentru vizita si pentru comentarii!

tetris spunea...

Frumoase randuri, multumesc mult!
O zi frumoasa langa femeile importante din viata ta!

Ana Maria S spunea...

Meritati un premiu din partea tuturor femeilor care apreciaza distinctia si educatia .Personal va trimit drept premiu un multumesc spus cu sinceritate si apreciere

Ionel Mesaroş spunea...

Pentru Tetris
Iti multumesc pentru urari!

Ionel Mesaroş spunea...

Pentru Ana Maria
Va multumesc pentru vizita si pentru cuvintele deosebite!Aprecierile dumneavoastra ma obliga sa fiu si mai exigent cu mine insumi cand ma raportez la semenii mei .
Si eu va apreciez pentru modul in care tratati temele cotidiene.La un moment dat,cred ca v-am marturisit ca si eu incerc cu mijloacele pe care le posed, sa ma aplec ,uneori,chiar caustic,asupra domeniului politic,incercand sa reflectez asupra problemelor ivite,cu speranta ca maine,poate va fi ceva mai bine!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete