Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 4 noiembrie 2011

Despre muncă



Ştrul se întâlneşte cu Iţic pe care îl întreabă:
- Iţic tu ai găsit ceva de lucru?
- Am găsit ,dar e o muncă groaznică. Trebuie să fii pe şantier la ora şapte dimineaţa şi dacă întârzii numai cinci minute, te dă afară. La prânz, ai doar un sfert de oră, pentru masă. Şi când fluieră maistrul, trebuie să reîncepi lucrul numaidecât. Seara, munca se încheie la ora şapte, nu poţi să tragi chiulul, e mai rău ca la ocnă. N-ai nici o secundă ca să respiri, să-ţi tragi sufletul. Îţi jur că e mai rău decât pe plantaţiile de altădată, unde trudeau sclavii. Când te întorci acasă, frânt de oboseală, cazi ca un pietroi ,dar a doua zi, la cinci dimineaţa, trebuie să fii iar în picioare, ca s-o iei de la capăt.
- Vai de mine Iţic, dar e oribil, e inuman. Şi de când faci munca asta?
- De mâine!

4 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

super bancuri,ne mai destindem dimineata.o zi fruoasa va doresc.

Ionel Mesaroş spunea...

Vă mulţumesc pentru vizită!
Mă bucură faptul că,uneori,reuşesc să vă înseninez dimineţile!
Vă doresc o zi frumoasă!

elena marin-alexe spunea...

Mi-ai descretit fruntea Ionel!
Multam de banc si salutari din Vrancea cu multa prietenie!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Sunt nespus de fericit când izbutesc să descreţesc frunţile altora !
Mă bucur ca am reuşit să vă fac măcar să zâmbiţi!
Vă mulţumesc pentru urări!Vă doresc o seară plăcută!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete