Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 17 noiembrie 2011

Anunţ pe ocolite


Un negustor a murit subit în piaţă, în timp ce se tocmea cu un client. Rabinul îl trimite pe şamăs s-o anunţe pe soţia răposatului şi îl avertizează:
- Ai grijă, vezi cum îi transmiţi ştirea, anunţ-o cu blândeţe şi cât mai pe ocolite.
Şamesul ajunge la adresă şi ciocăneşte la uşă. Apare în prag o femeie. Întrebă:
- Aici locuieşte văduva Raşela?
- Eu sunt Raşela şi locuiesc aici. Dar nu sunt văduvă.
- Faci prinsoare?

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

:) Intr-adecar...pe ocolite!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Uneori ,sunt mai benefice anunţurile pe căi ocolitoare.

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete