Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 30 noiembrie 2011

Columna,Mecca noastră



Piatra rece a Columnei are-n ea, adânc săpate,
Chipuri aspre, prinse-n luptă, de străbuni, ce-n veac, odată,
Cu-a lor viaţă, pusă scuturi la puhoi năvălitor,
Ne-au lăsat în cartea vieţii un însemn nemuritor.

Viaţa noastră în răstimpuri cere jertfă de bărbaţi,
Să-nnoiască vâna ţării cu eroi adevăraţi,
Borne facă la istorii şi-orizontului reper,
Vieţii veşnic mergătoare, de la humă pân la cer.

În a marmurii Columnă, pururi sunteţi înălţaţi,
Fraţi de sânge-n toate cele, tarabostes şi comaţi,
Viaţa voastră înhumată-i, ca sămânţă de speranţă,
Pentru veacuri următoare fie flacără măreaţă.

Mecca noastră de-nceputuri e de-a pururea Columna,
Toţi ar trebui odată s-o vedem, să punem mâna,
Să-i simţim în carnea vieţii pe vitejii noşti bărbaţi
Şi clipita de istorii când au fost îngloriaţi.

Învăţaţi că jertfa este datoria învoielii
Între voi şi soarta ţării, şi-n speranţa învierii,
Voi pomelnice rămâneţi, veşnici vii şi lăudaţi,
Iar în cronicile ţării, pentru fapt, înstelaţi.

Mircea Dorin Istrate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete