Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 15 noiembrie 2011

Dialog între pensionari

 
Doi pensionari, prieteni vechi, se întâlnesc în parc. Unul dintre ei întreabă:
- Cum te mai descurci cu pensia ?
- Nu prea bine, dar mai şi lucrez în plus.
- Păi unde mai lucrezi ?
- Joc în filme erotice pentru bătrâni.
- Oooo! Şi cum te descurci la scenele alea… tari?
- Aaa, nu prietene, pentru scenele acelea  avem cascadori!

3 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

:)
O zi buna sa ai!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin- alexe
Vă mulţumesc pentru vizită!
Vă doresc o zi frumoasă!
Salutări din Satu Mare!

Anonim spunea...

Multa sanatate ca chiar trebuiti! Ce faceti este trebuincios pentru sufletele noastre. Am gasit de toate,, Nu trebuie sa fii ,,docent” este pe intelesul celor ce vor sa perceapa. Multumim!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete