Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 17 noiembrie 2011

Suspendarea preşedintelui

Declaraţie de presă comună a liderilor Uniunii Social Liberale – USL discută luni despre declanşarea procedurii de suspendare a preşedintelui Traian Basescu, 16 noiembrie 2011


 Am luat act cu îngrijorare şi indignare de faptul că, prin noile sale declaraţii făcute la postul public de radio, preşedintele Traian Basescu anunţă explicit refuzul său de a aplica legea care prevede indexarea anuală a pensiilor, precum şi hotărârile judecătoreşti definitive şi irevocabile câştigate de profesori şi alţi bugetari (decizii date în aplicarea legii promulgate chiar de către domnia sa!). Acest refuz va persista chiar şi după o eventuală pronunţare a Curţii Constituţionale în sensul obligativităţii aplicării respectivelor legi. Aceste poziţii sunt extrem de iresponsabile şi periculoase deoarece întăresc mesajul preşedintelui  despre abolirea statului de drept în România.

Constatăm, de asemenea, că aceste semnale vin într-o serie mai lungă de acţiuni comise de preşedintele Traian Băsescu în ultima perioadă, pe care le considerăm vădit neconstituţionale. 

Tinând cont de aceste lucruri, am solicitat juriştilor din partidele noastre să pregătească pentru luni, la şedinţa săptămânală a USL, un raport fundamentat cu privire la aceste acţiuni grave pe care le considerăm ca încălcând prevederile Constituţiei României. 

Raportul va trebui să conţină o evaluare a  respectivelor  fapte, precum şi măsura în care acestea pot face obiectul unei acţiuni de suspendare a preşedintelui Traian Basescu, în conformitate cu articolul 95 din Constituţia României. 

Menţionăm că dacă, în urma analizei juridice şi politice, constatăm că acţiunile incriminate constuie în mod substanţial o atingere gravă adusă ordinii constituţionale, USL nu va ezita să declanşeze procedurile de suspendare din funcţie a Preşedintelui Băsescu, chiar şi în lipsa unei majorităţi în Parlament.

Crin Antonescu  - Preşedinte PNL, Victor Ponta – Preşedinte PSD, Daniel Constantin – Preşedinte PC   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete