Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 6 iunie 2010

Dorul


Mi-e dor de vremurile de altadata!Parfumul lor il resimt,ori de cate ori ma cuibaresc in amintirile dragi sufletului meu.Cu toate ca aveam parte de timpuri in care joaca nu prea isi gasea locul,viata mi se parea frumoasa,oranduita ,parca, dupa legile vesniciei.
Desi am "coborat" de mult din "leaganul copilariei",n-am incetat sa visez ca odinioara,ramanand ,in ciuda aparentelor,un copil:un fiu al timpului ,neobosit sa caute mereu "urcusul" spre partea frumoasa a vietii.
Azi ,retraiesc ,prin fiul meu,o a doua tinerete.Cu nerabdarea copilului din mine,bat la usile sperantei ,cu nadejdea ca ,dincolo de prag, sufletul meu va simti din nou Aroma Fericirii.
Totusi,mi-e dor de primavara vietii,de zborul viu al gandurilor spre inaltimile implinirii, de anotimpul in care am sadit prima oara visul de a fi fericit!

8 comentarii:

corina spunea...

Vreau sa cred ca nu exista om care sa nu isi aminteasca cu drag de copilarie sau cel putin de clipele frumoase din viata lui.Eu cred ca toti avem doruri dar cel mai frumos e sa ne apuce pe toti cu mic cu mare dorul dupa Dumnezeu O duminica placuta doresc familiei tale. Doamne ajuta!

Ionel Mesaroş spunea...

@corina
Este normal sa fim nostalgici dupa copilarie!
Va multumesc pentru vizita si comentariu!
Va doresc o zi frumoasa!

.✿*E LENA*✿. spunea...

"Azi ,retraiesc ,prin fiul meu,o a doua tinerete.Cu nerabdarea copilului din mine,bat la usile sperantei ,cu nadejdea ca ,dincolo de prag, sufletul meu va simti din nou Aroma Fericirii."
Frumos spus Ionel...
Eu aş putea spune că retrăiesc
a doua tinereţe prin nepoţelul meu
care îi seamănă leit fiului meu..
Lându-l în braţe, mă gndesc ce repede
au trecut ani...
O după amiază frumoasă!

Simina spunea...

dor...dor...dor de aripa, de zbor...
foarte frumoase randuri ai scris...pline de dor de inalt...

Ionel Mesaroş spunea...

@Elena
Iti multumesc pentru vizita !
Iti doresc sa te poti bucura cat mai mult de nepotelul tau si de celelalte fiinte dragi tie!
Iti doresc o zi frumoasa!

Ionel Mesaroş spunea...

@Simina
Sunt o fire visatoare si romantica ,la fel ca orice rac autentic!
Pacat ca am luat in carca si metehnele racului!
Iti doresc o zi superba!

elena marin-alexe spunea...

E un mare dar, sa-ti pastrezi vii visele copilaresti si curatia sufleteasca. Frumoase gandurile, frumoase!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc,doamna!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete