Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Un an fără Marele Poet


A trecut un an de când a plecat dintre noi Adrian Păunescu.
Mi-e dor de el!
A  plecat  dintre noi un OM !Plecarea lui ne-a îndoliat pe toţi cei care l-am iubit.Sufletul Maestrului   a zburat spre Ceruri!Moartea i-a învins trupul măcinat de boală!A  plecat dincolo,în lumea fără dor,lăsând în  urma  sa  o opera titanicăUrmele sale pe acest pământ nu vor putea fi şterse niciodată,poezia sa ,născută din iubire ,va dainui peste timp.
El va rămâne idolul "genaraţiei în blugi" şi a marcat în istoria contemporană, cu versul său acid , momente de cultură activă şi vie în conştiinta noastră!
Fără el,România va fi mult mai săracă !
El ne-a dat raţia de libertate în plin comunism, ne-a învăţat să apreciem adevărata valoare, ne-a învăţat să fim uniţi, să simţim şi să iubim poezia, muzica folk, să fim altruişti, să descoperim prietenia necondiţionată.
În urmă cu un an ,am pierdut  Poetul ,însă nu şi Flacăra Poeziei !

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ma doare azi. Ma doare si ma va durea cat voi mai trai ziua de 5 Nov.
Mi-e dor de el! Mi-e dor de vocea lui!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Cât de mult ne lipsesc forţa cuvântului şi sensibilitatea genialului scriitor Adrian Păunescu!
Regret plecarea sa prematură din această lume!
Azi,testamentul poetului,publicat în postare ,îl consider ca un colac de salvare pentru naţiunea română ,mai ales în vremurile tulburi de azi.

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete