Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 13 noiembrie 2011

Între negru şi roz


Azi,în ziua neagră a lui Geoana când acesta a fost mazilit din PSD;am aflat că  în vizita din  Germania, primul om din stat ,Traian Băsescu, a făcut o declaraţie şocantă,făcând un pronostic pentru 2012 ,plasând  PDL la 30% din intenţia de vot,încercând prin această afirmaţie  să dea autoritate acestei idei ,cu toate că nicio măsurătoare serioasă nu arată PDL peste 25 de procente,fără să luăm în calcul scandalurile de corupţie care  ar duce partidul portocaliu mult sub 20%. 
Cifra furnizată de Băsescu poate fi privită doar ca un obiectiv electoral. Se lucrează intens la asta. Legea votului prin corespondenţă alături de  racolări, şantaj, presiuni, ameninţări, corupţie-constituie  o parte din  mijloacele ticăloase  prin care obiectivul pedelist poate fi îndeplinit. 
Cifra furnizată de Băsescu e de luat în seamă. În cazul în care obiectivul stabilit pentru PDL este de 30 de procente, atunci Băsescu are nevoie de alte 20 de procente pentru a-şi menţine acoliţii la putere. De unde va obţine aceste procente?Însumând procentele UDMR-ului şi UNPR-ului nu se poate ajunge nici măcar la 12%,însă cu ajutorul PP-ului lui Dan Diaconescu lucrurile se pot schimba,iar ceea ce părea incredibil pentru opoziţie poate să prindă contur,mai ales dacă USL-ul va fi destabilizat de "blestemul " lui Geoană!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Domnului Geană îi place să se scalde în ridicol absolut. Unde este demnitatea demnitarului din alte timpuri?

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin alexe
Se pare că demnitatea e o floare atât de rară,mai ales în cazul politicienilor,încât e pe cale de dispariţie!
Altădată,demnitarul avea coloană vertebrală,azi, are doar interese personale!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete