Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 30 ianuarie 2011

TOP BLOGURI 2010


Nominalizarile mele sunt urmatoarele:
1.Marele premiu : hai la plimbare ;
4.Blog artistic-"O lume vazuta din interior" :Cafea cu secrete ,Codul lui Oreste ,"O lume vazuta din interior",Miyreya ,Relaxare ,Nimic, niciodata , arta de a trai , Psalm de dor, Puterea Credintei, ARIPI DE INGERI ,Parfum de vis;
6.Cel mai bun Blog politic/Blog economic:,România obiectivă , Biziday , Moise Guran; 
9.Cel mai bun blog al unui ziarist: Rahoveanu, http://www.qmagazine.ro , Alice Nastase;
10. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri:Subliminal  , Salvati Romania , Offshore , Fleur du May, Ana Maria Stroescu , Fly2sky;
11.Cel mai bun blog vizual (foto, grafică)
12.Cel mai bun blog de sport: http://www.gsp.ro/,http://www.sport.ro/;
14.Cel mai combativ blog:Dictatura Justitiei , Starea NATIUNII, Mircea Badea , Pro Atitudine! 
16.Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri:Victor Ciutacu - Vorbe Grele ,Criticul;
18.Premiul de popularitate:Tuturor bloggerilor care-si pierd zilnic ore din viata pentru a transmite informatii, impresii, creatii, bucurii, salutari celorlalti cititori ai blogosferei! 

 P.S.
Am incercat sa fiu corect si obiectiv, si sa nominalizez bloguri care, in timp, mi-au placut, bloguri in care am gasit mereu ceva interesant, pretios, demn de a fi impartasit.

16 comentarii:

Simina spunea...

multumesc pentru nominalizare....fericita ma gasesc printre nume mari cu aripile mele picurate cu dulceata poeziei...
multumesc din sufletul meu ce zboara printre versuri in paradisuri de iubire.....
toate cele minunate la tine in inima!!!!!!!!!!

tetris spunea...

Multumesc mult de nominalizare! Si la asa categorie!!! Mare surpriza mi-ati facut, multumesc din nou!

Ionel Mesaroş spunea...

@Simina
Cu multa placere!
Dupa opinia mea ,nominalizarea ta la sectiunea "Blog literar" este fireasca.
Desi topul poate fi catalogat ca subiectiv,pentru mine blogurile nominalizate le consider ca fiind cele mai valoroase.
Sunt convins ca sunt inca multe bloguri extrem de valoroase,insa ,din pacate,nu am ajuns pe taramul lor.
Iti doresc o seara placuta!

Ionel Mesaroş spunea...

@tetris
Cu multa placere!
Va doresc o seara placuta!

fly2sky spunea...

Multumesc..am ramas placut surprinsa :)

Ionel Mesaros spunea...

@fly2sky
Nominalizarea aceasta mi s-a parut fireasca,blogul dumneavoastra reprezentand un blog reper in universul virtual.
Va doresc o zi frumoasa!

acuvio spunea...

Mulţumesc pentru nominalizare, este o reală surpriză.

nevers spunea...

Multumesc mult!
Seara frumoasa!

Anonim spunea...

Multumesc mult pentru nominalizare, e o surpriza placuta :)

Ionel Mesaros spunea...

@acuvio
Cu placere!
Nominalizarea la aceasta sectiune mi s-a parut fireasca!
Va doresc o zi buna!

Ionel Mesaros spunea...

@nevers
Cu multa placere!
Va doresc o zi frumoasa!

Ionel Mesaros spunea...

@teonegura
Eu trebuie sa va multumesc pentru muzica deosebita pe care o oferiti celor de pe taramul online!
Va doresc o zi placuta!

elena marin-alexe spunea...

Nu am cuvinte sa-ti multumesc Ionel Mesaros! Ma onoreaza nominalizarea ta si chiar n-o merit.
Multumesc sincer.O zi binecuvantata sa ai cu intreaga familie drag prieten!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Cand m-am gandit sa raspund acestei provocari lansate in urma cu doua saptamani de a realiza nominalizari pentru TOP Bloguri,la prima sectiunea misiunea mea a fost deosebit de simpla.Stiam ,din start,fara nicio urma de indoiala,care va fi nominalizarea cea mai fireasca,iar blogul dumneavoastra intruneste ,dupa opinia mea,toate calitatile unui blog de top,fiind depozitarul unei adevarate comori de intelepciune.
Nu trebuie sa-mi multumiti pentru acest gest,fiindca este unul normal,de respect si pretuire ,pentru blog,dar mai ales pentru autoarea acestuia.
Salutari din nord-vestul tarii,din Satu Mare!
Va doresc o zi frumoasa!

Oana Marginean spunea...

Va multumesc pentru nominalizare! Sincer, nu ma asteptam; este o onoare pentru mine ca ma aflu in gandurile d-voastra!
O seara placuta va doresc, cu liniste in suflet!

duras spunea...

multumesc mult penru aprecierea ta sper sa nu te dezamagesc pe viitor.e placut sa vezi ca cineva iti apreciaza munca.scuze pentru inirzierea cu care ti-am raspuns.

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete