Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 7 mai 2010

Awesome Blogger



Am primit acest impresionant premiu de la Geanny ,http://armonia-iubirii.blogspot.com/.
Pe aceasta cale, ii multumesc pentru premiu si, in conformitate cu regulamentul , il ofer, la randul meu, la urmatorii bloggeri pe care ii apreciez foarte mult:

Abhiana
Adi Pop

Adrian Stef
Alessia
Ana Maria Stroescu

Anima
Cella
Cristi
Coryta
Danielahope
Daniil
Denisia
Donca
Elena
Elena Marin-Alexe
Ema
Gabriela
Gabriela
Geticul
Kamikaze
Mariana
Narcis
Odorica
Sorin Andreica
Simina
Tetris
Valy

26 de comentarii:

coryta spunea...

Va multumesc din suflet pentru premiu. Va doresc un sfarsit de saptamana plin de bucurii!

Ionel Mesaroş spunea...

@coryta
Va multumesc pentru vizita si pentru urari!

Simina spunea...

multumesc........printre picaturi de ploaie, zambind printre petale plouate de flori...

Ionel Mesaroş spunea...

@Simina
Iti multumesc pentru vizita si cuvintele deosebite!

cella spunea...

wow, multumesc frumos!

Ionel Mesaroş spunea...

@Cella
Eu va multumesc pentru vizita!

Anonim spunea...

Va multumesc mult pentru premiu... Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai implinit...

Miriam spunea...

Multumesc din toata inima! Nu stiam de aceste aprecieri sincere...Multumesc!

Ionel Mesaroş spunea...

@Gabriela
Va multumesc pentru vizita si urari!

Ionel Mesaroş spunea...

@Mariana
Va multumesc pentru vizita !

elena marin-alexe spunea...

Multumesc pentru premiu si apreciere, dar si pentru urari. O seara binecuvantata sa aveti!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Ionel îţi mulţumesc de
premiu..
Un weekend excelent alături
de cei dragi!

denisia spunea...

Mulţumesc mult, urmeaza sa apara si pe blogul meu.
Va doresc o seara linistita.

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru vizita si urari!
va doresc o seara placuta!

Ionel Mesaroş spunea...

@ Elena
Iti multumesc pentru vizita si urari!
Iti doresc un sfarsit de saptamana plin de liniste!

Ionel Mesaroş spunea...

@ denisia
Meritati acest premiu!
Gandurile pe care le asterneti in postari au un aer de poezie ,ce ma imbie sa visez!
Multumesc pentru vizita si urari!
Va doresc o seara placuta!

tetris spunea...

Multumesc mult atat pentru premiu, cat si pentru aprecieri.
Un week-end frumos sa aveti!

Ionel Mesaroş spunea...

@tetris
Cu mare placere!
Va doresc un week-end placut!

Cristian spunea...

Multumesc din suflet pentru premiu prietene.Gandurile mele de bine sa te inconjoare permanent.Pace si lumina tie si familiei tale minunate.:)

Ionel Mesaroş spunea...

@Cristian
Iti multumesc pentru vizita si gandurile de bine pe care mi le-ai transmis!
Iti doresc sa ai parte numai de impliniri!

Anonim spunea...

Multumesc pentru vizita,

Cu stima,

Odorica

Anonim spunea...

Si totodata multumesc si pentru premiu !

Ionel Mesaroş spunea...

@Odorica
Cu mare placere!

Ema spunea...

Sper ca nu-i prea tarziu pentru multumiri. Aveti un blog foarte frumos.Am sa mai trec pe la dvs.

Ionel Mesaroş spunea...

@Ema
Va multumesc pentru vizita si aprecieri!
Oricand,va astept,cu drag,in spatiul meu virtual!
Va doresc o zi frumoasa!

Alina Dospinescu spunea...

multumesc din suflet, Ionel..Te imbratisez

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete