Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 26 februarie 2010

La poarta primaverii


Dupa o iarna cu "sclipirile" anotimpului alb de altadata, soarele se furiseaza printre norii stravezii ,impartind din tolba sa de aur sageti de lumina primavarateca.
Sub privirea senina a astrului zilei,verdele crud al ierbii cu miros de pamant reavan,iese la iveala ,inconjurand palcurile de ghiocei si viorele ce ,tocmai in amiaza mare, par sa se inchine zeului Luminii,cu matanii de parfum ceresc si vii cruci de culori pastelate.
Pasarelele,bucuroase din cale afara ca au scapat de urgia iernii,canta cu o veselie de nedescris,zburand dintr-un loc in altul,vestind sosirea anotimpului verde.
Sub mangaierea catifelata a luminii solare,mugurii sperantei ,atinsi de maini magice ,se deschid intr-o corola cu parfum de vesnicie.
Ca prin minune,la un semn,intreaga natura prinde viata.Primavara a revenit!
Pacat ca anotimpurile vietii revin numai in amintiri !

6 comentarii:

Simina spunea...

Superba descriere a Primaverii..in sufletele noastre doar Iubirea e permanenta!

Ionel Mesaroş spunea...

Multumesc,Simina,pentru aprecieri!

Lotus spunea...

Se simte in aer miros de proaspat, de nou, de verde crud...
Frumos blog!

Ionel Mesaroş spunea...

Pentru Lotus
Va multumesc pentru aprecieri!
Oricand, sunteti binevenit!

coryta spunea...

"Primăvară...
O pictură parfumată cu vibrări de violet.
În vitrine, versuri de un nou poet,
În oras, suspină un vals de fanfară.

O lungă primăvară de visuri si păreri...
O, când va fi un cântec de alte primăveri?!..."

Ionel Mesaroş spunea...

Pentru Coryta
Va multumesc pentru vizita si pentru frumoasa descriere in versuri a primaverii!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete