Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 17 februarie 2010

Memento-mori


de Ionel Mesaros

Viata e o boala
Totdeauna mortala.
In fiecare zi ,
Murim clipa cu clipa ,
Apunem odata
Cu soarele in amurg ,
Rasarim in zori de zi
Cand Soarele Iubirii
Asterne Lumina
Peste intuneric ;
Apoi , ne ascundem
Sub norii deznadejdii
Cand uitam ca :
Invatand a muri ,

Invatam a trai !

6 comentarii:

denisia spunea...

Multă sensibilitte... adevăr...

Simina spunea...

e interesant .....
de cateva zile imi tot vine sa scriu poezii mortii si iata inca un semn minunat din partea ta....se pare ca trebuie sa-mi aplec privirea inimii asupra acestui subiect; multumesc!

Ionel Mesaroş spunea...

Pentru Denisia
Va multumesc pentru apreciere!

Ionel Mesaroş spunea...

Pentru Simina
Iti multumesc pentru apreciere!
Tin sa precizez ca tema nortii m-a fascinat inca din copilarie.Tatal meu a decedat cand eu aveam doi ani,iar mama ,in urma cu 17 ani.De fapt, articolul de acum 4 zile si poezia de ieri le-am dedicat mamei mele.
Tot ceea ce fac sunt incercari timide de a transmite si prin versuri ceea ce simt.Cu adevarat,m-am aplecat asupra mortii in romanul la care lucrez de cateva luni,o incercare de roman total ,"Comoara din Valceaua Lupilor ",care va putea fi citit la sectiunea-eticheta roman,pe cel de-al doilea blog .Romanul l-am conceput ca un foileton si-l voi posta ,capitol cu capitol, pe blogul"Comoara din Valceaua Lupilor".Aici, veti intalni viata si moartea ,mana de mana,dragostea si ura,inrobirea si libertatea,dar mai ales un monument de virtuti intruchipate in strabunul meu,George Pop de Basesti-modelul meu uman si de politician.
Iti multumesc pentru comentarii si-ti doresc o zi minunata!

Anonim spunea...

N-am cuvinte... Inca o data... Felicitari!...

Ionel Mesaroş spunea...

Va multumesc!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete