Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 4 octombrie 2011

La Mulţi Ani ,Adrian Ştef !

Aseară,începând cu orele 19.00,am participat la Poesis ,la celebrarea zilei de naştere a preşedintelui PNL Mun.Satu Mare,Adrian Ştef,alături de circa 50 de invitaţi.
A fost o seară superbă din care n-au lipsit momentele de dans al celor doi copii ,extrem de talentaţi,ai sărbătoritului ,care au dat tonul distracţiei .
Un moment captivant a fost prezentarea fiecărui invitat.Referitor la mine ,a ţinut să precizeze printre altele  următoarele :" Ionel Mesaroş-un  prieten din  lumea virtuală care s-a dovedit un prieten adevărat şi în lumea reală",lucru care m-a onorat.
Ieri,3 octombrie 2011, dl Adrian Ştef, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Satu Mare, preşedintele Organizaţiei Municipale  a PNL Satu Mare  şi candidatul USL la preşedenţia Consiliului Judeţean Satu Mare ,şi-a sărbătorit  ziua de naştere. Persoană activă, implicată trup şi suflet în proiectele administraţiei publice locale, Adrian Ştef are un palmares profesional  deosebit de bogat.Este împlinit şi pe plan personal,  e căsătorit şi are  doi copii minunaţi.
La ceas aniversar, alături de familie şi prieteni, ţin să-i transmit şi pe această cale  multă sănatate, putere de muncă şi un călduros “La Mulţi Ani!”

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ma alatur urarilor tale cu un "LA MULTI ANI" CU BUCURII!

Ionel Mesaroş spunea...

@ elena marin -alexe
Vă mulţumesc în numele lui Adrian pentru urări!
Vă doresc o seară plăcută!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete