Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 1 ianuarie 2010

PRIMA ZI A ANULUI 2010

Dupa ce am ingropat anul 2009, trecandu-l in istorie la capitolul ”Ani de criza”; am intrat in Noul An ,cu emotia fireasca a unui nou inceput, cu noi vise; dar mai ales cu multe ramasite ale viselor neimplinite in anul precedent.
Desi sunt o fire visatoare, mi-am clarificat , prin cumpatare si realism , obiectivele minime pentru acest an , asezand la temelia acestora sanatatea si un minim de subzistenta.
Criza in care suntem ,o criza economica , politica, dar mai ales –morala ,ma impiedica sa dau frau liber zborului spre inaltimile viselor.
Am ramas rezervat in privinta posibilitatilor din acest an , fiind constient ca nu va fi deloc unul al implinirilor marete.
Totusi , sper la mai mult decat am sperat in anii anteriori !
Anul trecut ,am castigat un lucru nesperat,la care nu am indraznit nici macar sa visez la finele anului 2008 : apropierea unor oameni deosebiti, poate chiar amicitia sau prietenia lor .In preajma acestora ,mi-am redobandit increderea in sine ,conditie cruciala pentru a putea merge inainte.
De la mijlocul anului trecut, visele mele au prins un contur tot mai clar ; desi ,in general ,situatia din tara se degrada tot mai pregnant ,ipoteza tot mai neprielnica starii de optimism .De atunci ,am invatat ca impreuna inseamna putere; mai ales in vremuri tulburi ,de recesiune, de instabilitate politica si degradare morala a societatii .
Ca sa nu fiu dezamagit la finele lui 2010 , am adoptat o politica a pasilor marunti, bazata pe chibzuinta in utilizarea resurselor si respect deplin pentru principii.
Am convingerea ca in ani de criza , omul simplu nu poate prospera , insa el se poate inalta prin credinta, cultura si omenie.
Pe langa sanatate pentru cei dragi mie,imi doresc sa-mi intaresc credinta ,sa-mi sporesc cultura si sa ma intregesc ca om cu demnitate crestina ; Nimic-mai mult!
Va doresc ca pe filele albe ale anului 2010 sa scrieti impliniri la care nici macar nu ati cutezat sa visati !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete