Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

FARUL VIETII



Nu am ales sa intru in lumea aceasta . Altii au hotarat in locul meu.
Cand am avut posibilitatea sa fac o alegere , eram in “ceata”. Caile erau atat de incurcate ,inca nu stiam ce sa fac.Raul din “cutia Pandorei” a amestecat itele vietii , incat nimic nu era clar .A trebuit sa vina” tavalugul” nenorocirilor , ca sa inteleg cine sunt si pe ce drum se impunea sa merg.
Treptat , am aflat importanta “amanuntelor” vietii : Lucrurile “mari”se sprijina ,in mod ingenuu, pe fundatia “ maruntisurilor” vietii .
"Calea luminata de Adevar si Logos nu e umbrita de nimic"-a devenit o axioma a vietii mele.
Important a fost sa inteleg care imi este “rostul “pe pamant .
Cred ca Intelepciunea leaga Cerul de pamant , timpul de Vesnicie si gaseste in fiecare anotimp al vietii samanta de Lumina .Fara Ea , pasii spre implinire se ratacesc pe carari laturalnice ,departe de fagasul Binelui. Pana la descatusarea din robia ratacirii, calea mi s-a parut intortocheata,un adevarat labirint fara sfarsit…
Cand mi-am gasit "rostul" pe pamant ,nu-mi mai era teama de nimic, stiind ca pana si infricosatoarea moarte este biruita de Puterea dragostei , iar cele lumesti sunt arse pe rugul desertaciunii.
" Cautati Binele si faptuiti-L si veti afla Adevarul !"- a fost indemnul care mi-a marcat existenta.
Daca doriti sa sorbiti din pocalul Fericirii ,cautati Binele in lucrurile simple si sigur va veti bucura de prezenta Lui ! Cercetati locurile vitrege ,avand convingerea ca-L veti gasi si acolo, si efortul vostru va fi rasplatit:suferinta deschizand porti spre cunoastere ,departate de orice parelnicii .Asa veti intelege ca nu e nimic nou sub soare ,iar viata pe care o aveti se datoreaza doar alegerii facute .
Ceea ce se intampla astazi in viata noastra e cauzat de lipsa masurii si a cumpatarii .
Am vrut sa invingem Natura ,asezata pe calapodul simplitatii, iar Ea ne-a raspuns :inducandu-ne suferinta ,aratand ,asemenea unei boli,un dezechilibru fatal existentei.
Trezirea la realitate este imperios necesara!
Nu se cade sa nu reactionam ,cand am primit un semnal ,atat de clar ,din partea Naturii !
Nu se cuvine sa mai zabovim ,cand este tot mai limpede ca trebuie sa infaptuim Binele,curatindu-ne de raul ce ne incetoseaza ochii mintii !
Astazi ,mai mult ca oricand, trebuie sa ne intoarcem in timp si sa ne alegem modele ce au militat pentru iesirea de sub osanda Vremurilor!Avem nevoie de clarviziunea lor ,ca de aer !Avem nevoie de intelepciunea lor ,ca sa ne limpezim de apele tulburi in care ne scaldam de prea mult timp!
Eu m-am intors in timp si am gasit Lumina vietii in cel ce fost si va ramane un om cu frica de Dumnezeu ,cu dragoste de oameni si cu iubire nemarginita pentru neam: George Pop de Basesti!
Sper sa va gasiti fiecare un model uman care sa va lumineze calea vietii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete