Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 29 ianuarie 2010

VERSURI PE TABLOUL UNUI PRIMITIV



Adam se desteapta; il arde lin coasta,
Femeia din fata senina-i zambeste,
Uimit, el se-ntreaba, ca-n vis, ce e asta ?
Balaie si goala, la ce foloseste ?

Deodata privirea in miez isi tinteste,

Sta gol de rasuflet o clipa; din casta
Fiinta-i un licar de jinduri tasneste...



Iar Eva, patrunsa de dulcea sageata,
Varsandu-si pe spate a pletelor unde,
Isi plimba surasul cu-o gratie-nceata,
Pe sani, peste coapse, pe trupu-i oriunde,
Sa afle ce taina-i deschisa... si, iata,
Ferindu-si rusinea cu palme plapande,
Mai mult o arata decat si-o ascunde.

Autor: Francois Villon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete