Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 24 ianuarie 2010

BIBLIA



Eu sunt iudeocentric in cultura Europei, ca daca scoti Biblia din Europa atunci Shakespeare devine un glumet tragic .Fara Biblie, europenii, chiar si laureatii premiului Nobel ,dormeau in craci. Stiinta si filozofia greaca sunt foarte folositoare, dar nu sunt mantuitoare . Prima carte mantuitoare si consolatoare pe continent-suverana-e Biblia .

Exista o carte a unui savant american care incearca sa motiveze stiintific Biblia. Asta e o prostie .Biblia are nevoie de stiinta cum am eu nevoie de Securitate...

Lutherv,cat e el de eretic si de zevzec, a spus doua lucruri extraordinare :ca ,creatia autonoma e o cocota si ca nu exista adevar in afara de Biblie . Mie mi-a trebuit o viata intreaga ca sa aflu asta .El nu era asa de batran cand a dibacit chestia asta ,ca era calugar augustin…Mie mi-a trebuit o viata ca sa ma conving ca in afara de Biblie nu e nici un adevar.

Shakespeare, pe langa Biblie , - eu demonstrez asta si la Sorbona -e scriitor din Gaesti. In afara slujbelor bisericii nu exista scara catre cer .

Templul este spatial sacru ,in asa fel incat si vecinatatile devin sacre in prezenta lui .

Stii unde poti capata definitia omului ?- intreb. In templu .In biserica .Acolo esti comparat cu Dumnezeu, fiindca exprimi chipul si asemanarea Lui .Daca Biserica ar disparea din istorie ,istoria n-ar mai avea oameni. Ar disparea si omul.

In biserica afli ca existi .

Ce pustiu ar fi spatiul daca n-ar fi punctat de biserici!



(322 de vorbe memorabile ale lui PERE TUTEA )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete