Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 18 ianuarie 2010

CA SA FII REGE

de Benone Burtescu



Ca să fii rege peste animale
nu-i cine știe cât.
Trebuie doar să fi mai puternic decât ele, și-atât.


Ca să fii rege peste pasări…
este puțin mai greu,
dar frumos.
Trebuie să zbori mereu mai înalt decât ele
și niciodată mai jos.


Ca să fii rege peste flori
trebuie să suporți la hotare
mărăcinii și spinii;
și, mai ales,
trebuie să-nmiresmezi către lume
mai mult decât crinii.


Ca să fii rege peste înstelare
trebuie să te-așezi printre luceferi,
călător spre Orion,
și,
reprivindu-te de jos,
să fii mai luminos decât oricare.
Și fără tron.


Ca să fii rege peste ape și vânt
trebuie să-nveți osanale ca îngerii
și să le aduci pe pământ:
alinare pentru lacrima corbilor
din Valea Plângerii.


Ca să fii rege peste oameni
este, mai decât toate,
altceva.
Trebuie să trăiești
și să mori pentru ei,
învățându-i ce înseamnă a iubi, a ierta…


Dar cel mai minunat
este să poți fi rege peste tine însuti,
atunci când alegi binele
fie din bucuria altuia,
fie din plânsul tău…


Și să încheiem înțelept și frumos
și, mai ales, cum se cuvine:
încoronarea ta
o face Christos
când mergi pe drumul dinspre Rău spre Bine.
În clipa aceea, veșnicia te cumpănește
Dacă vrei sa fii Rege
alege Binele.
Hei, grăbeste !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete