Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 26 ianuarie 2010

CONFORMISMUL




Cei care stau sub fluviul evenimentelor stau fie din orgoliu ,fie din incapacitatea de adaptare .Dar, multe ori, adaptarea la imprejurari se cheama conformism…Cei care nu se conformeaza trag consecintele ,fie din orgoliu ,fie din incapacitate de adaptare . Dar adaptarea tine mai mult de biologic decat de spiritual.De pilda ,eu ma situez in fluviul inform al stalinismului ,care se revarsa prin empirismul haotic anglo-saxon asupra Europei centrale .Deci cum pot eu ,daca incerc sa judec acest fluviu inform al stalinismului care situeaza omul in regnul animal,cum pot eu sa scap de acest animalism?

Prin orgoliu ,ma opun-si intru in temnita.Prin conformism,devin un simplu animal adaptabil.De altfel,sa stiti un lucru:in lupta cu evenimentele politice majore omul basculeaza intre eroism si lasitate . Lasitatea te duce la conformism .Conformismul are la baza lasitatea .Te supui evenimentelor ,stiind ca singur nu le poti infrange,si nu-ti convine sa candidezi la eroism.



(322 de vorbe memorabile ale lui PETRE TUTEA )

2 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Mulţumesc de vizită,
mulţumesc pentru cuvintele
frumoase lăsate la mine pe blog
şi îmi cer mii de scuze că nu te-am
trecut până acum în lista mea,deşi tu
erai deja.
O zi frumoasă şi ţie îţi doresc!

Alina Dospinescu spunea...

Buna Ionel,
trebuie sa iti spun ceva : ATENTIE, ESTI URMARIT!
:))

Imi plac mult ideile,imaginile, videoclipurile pe care le-ai ales pentru blog.
Si da, si eu cred ca a ne complace in ne conforma unor reguli netrecute prin suflet, din mimetism sau comoditate, inseamna a ne inchide de buna voie intr-un taram fara orizonturi...in care murim cate putin.
Felicitari si pentru sotia cea frumoasa si baietel.
Iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ai daruit drept comentariu la ARTA-FEMINITATII si pentru incurajari. Este o mare bucurie pentru mine sa descopar ca si barbatilor le place ideeea acestui blog.
Mult succes in tot ceea ce faci bun si iti doresc sa te bucuri mereu de gratia si frumusetea feminina!
cu drag,
Anima

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete