Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 19 ianuarie 2010

CU LUPA PRIN SPITALE...


Intr-o Romanie bolnava de prea multa saracie si nesimtire,vizita ministrului Sanatatii se inscrie in agenda constatarii starii de fapt al Sistemului sanitar din Satu Mare.

Tanarul politician ,cunoscut, initial,prin remarcile acide la adresa celui ce a "ciuruit " o jumatate de Romanie;iar, apoi ca initiator a taxei pe produsele ce pun in pericol sanatatea romanilor,se pare ca nu da dovada de pragmatism,"neintelegand" ca aceasta taxa,finalmente,impovareaza tot romanul de rand si ,prin acest efect indirect, mai subrezeste din sanatatea conationalilor nostri ;Cei mai multi dintre romani nu -si permit sa cumpere produse de calitate superioara.
Cu toate ca intentiile d-lui Cseke Attila pot fi onorabile,cred ca banii colectati prin acest sistem ,nu vor ajunge unde le este locul;ci in alt "buzunar" al Ministerului de Finante,de unde domnul Vladescu,care prin cooptarea lui Bittman in echipa consilierilor,mai vrea sa infaptuiasca o minune ,oferind Bugetului adoptat ,cu surle si trambite,sa contina si ceva maruntis...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete