Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 24 ianuarie 2010

ADEVARUL



Se spune ca intelectul e dat omului ca sa cunoasca adevarul . Intelectul e dat omului ,dupa parerea mea ,nu ca sa cunoasca adevarul, ci ca sa primeasca adevarul.

Tot ce teoretic este just este practic necesarmente just. Nu si invers , ca oamenii au practici sinistre in istorie.

Am avut revelatia ca in afara de Dumnezeu nu exista adevar . Mai multe adevaruri , zic eu , raportate la Dumnezeu , este egal cu nici un adevar . Iar daca adevarul este unul singur , fiind transcendent in esenta, sediul lui nu e nici in stiinta , nici in filozofie , nici in arta . Si cand un filozof ,un om de stiinta sau un artist sunt religiosi atunci ei nu se mai disting de o baba murdara pe picioare care se roaga Maicii Domnului.

Acum mai la batranete , pot sa spun ca fara Dumnezeu si fara nemurire nu exista adevar.



(322 de vorbe memorabile ale lui PETRE TUTEA )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete