Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 6 ianuarie 2010

COLEGILOR MEI DIN BPM

Adevarul ,principiile si timpul sunt cei trei piloni care sustin crezul meu politic.
Adevarul ma obliga sa fiu realist si sincer .
Principiile ma calauzesc in hatisul politicii sa gasesc calea cea mai potrivita pentru a fi in slujba cetateanului.Ele ma ajuta sa ma mentin in limitele demnitatii si sa critic numai in maniera constructiva .
Timpul -prieten sau dusman a oricarui purtator de logos,imi cere sa fiu intransigent cu cei care il risipesc.
Am intrat in Biroul Permanent Municipal al PNL in urma cu 6 luni.In aceasta perioada ,neavand o experienta in domeniul politic ,nu am fost un membru prea vocal,insa am incercat mereu sa ma cantonez in limitele impuse de crezul meu politic.De la inceput,am apreciat democratia din partid,faptul ca pot sa-mi exprim punctul de vedere ,chiar daca acesta contravine politicienilor versati din Birou.
Cu ajutorul colegilor, am reusit sa ma integrez foarte usor in aceasta echipa,fapt pentru care tin sa le multumesc!De la ei am invatat multe lucruri ,fapt pentru care le sunt recunoscator !
Dupa ce am depasit tracul, inerent oricarui inceput ,am cautat ,cu mai mult aplomb,sa-mi fac cunoscut punctul de vedere .
In cele 6 luni de activitate, am participat la foarte multe actiuni,incercand sa rezonez cu linia BPM ;insa am avut si momente de dezamagire:Accederea la guvernare,cu orice pret,a fost unul dintre momentele nefericite,chiar apogeul dezamagirii.
Nu peste mult timp vor fi alegeri pentru BPM ,fapt pentru care ii rog pe toti sa reflecteze la criteriile de selectie .Cum am mai afirmat si cu alte ocazii ,in acest Birou sunt si membrii care nu se pot implica financiar in afara platii cotizatiei stabilite,fiind fara venituri,ori someri sau pensionari ;In mod natural,daca strategia va fi mentinuta,asemenea oameni nu au ce cauta in BPM;Eu sunt unul dintre acestia;Cu toate ca doresc sa ajut partidul,sub aspect pecuniar,acest lucru imi este imposibil;de aceea trag un semnal de alarma pentru cei care fac proiecte ce trebuie sustinute cu resurse proprii ,ca pentru o clipa, sa apeleze la empatie si sa se puna in locul celor din aceasta categorie si apoi sa faca propuneri .
Pentru cei care se gandesc la viitorul acestui partid,ii rog sa tinteasca mult mai sus,sa nu se rezume numai la pastrarea procentuala a electoratului nostru. Putem deveni o adevarata forta numai printr-o buna organizare,prin proiecte etapizate in care sa se implice tot mai multi ,dar mai ales prin respectarea principiilor de bun-simt !
Ceea ce am realizat cei din BPM anul trecut e o dovada vie ca putem mult mai mult ;Obiectivele trasate pentru 2012 se pot implini,daca ne vom mobilize mult mai bine !
Imi cer scuze,daca am atins “corzi sensibile”,insa crezul meu politic ma obliga sa afirm adevarul !

Cu respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete