Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 24 ianuarie 2010

ATEISM




O baba murdara pe picioare ,care sta in fata icoanei Maicii Domnului in biserica , fata de un laureat al premiului Nobel ateu -baba e un om ,iar laureatul premiului Nobel e dihor. Iar ca ateu, asta moare asa , dihor.

Eu cand discut cu un ateu e ca si cum as discuta cu usa .Intre un credincios si un necredincios nu exista nici o legatura .Ala e mort ,sufleteste mort, iar celalalt e viu si intre un viu si un mort nu exista nici o legatura .Credinciosul crestin e viu .

Ateii si materialistii ne deosebesc de animale prin faptul ca nu avem coada .

Ateii s-au nascut ,dar s-au nascut degeaba .



(322 de vorbe memorabile ale lui PETRE TUTEA )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete