Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 9 martie 2013

Un zâmbet pe 16mm...



- Câți ani ați stat la ultimul loc de munca?
- Aproape 20.
- Și de ce ați plecat?
- M-au grațiat …

Sărbătoarea Mucenicilor îi pune la grea încercare pe cei din Moldova pentru că trebuie să bea 44 de pahare… dar ei sunt obișnuiți să bea cu sticla.

Două blonde stăteau la taclale. La un moment dat, una dintre ele îi spune celeilalte:
- Auzi, fată, m-a invitat George la majoratul lui!
- Ei, da, și câți ani împlinește?
- De unde să știu că nu mi-a spus…

- Iubitule, ce să-ți dăruiesc de 9 Martie?? Alege ce vrei – un automobil sau o vilă în riviera franceză?
- Draga mea, dăruiește-mi doar seara aceasta și iubirea ta!
- Stop filmat! anunță regizorul.

O tânără, văzând privirile pe care preotul le aruncă spre decolteul ei, zice:
- Părinte, vă place cruciulița mea de la gât?
- Scuze, mă uitam mai mult la cei doi “tâlhari”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete