Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 4 martie 2013

La 36 de ani de la marele cutremur

Astăzi se împlinesc 36 de ani de la marele cutremur din 4 martie 1977, cel care a devastat pur și simplu, capitala României.
Cel anterior avusese loc în noiembrie 1940, deci după 36 de ani și jumătate. Suntem acum cam în perioada în care un cutremur de mare magnitudine poate să se producă în orice clipă.
Suntem conștienți de acest lucru, însă nu facem aproape nimic cu clădirile şubrede.
Dacă mai punem la socoteală și faptul că multe dintre clădirile vechi au mai trecut de-a lungul vremii prin mai multe zgâlțâiri tectonice, un seism cu magnitudinea de peste 7 grade pe scara Richter ar putea să provoace o tragedie mai mare decât cea din 1977.
Mioritica noastră fatalitate, izvorâtă dintr-o profundă inclinație suicidară, nu ar mai trebui să ne mire.
Știm cu toții că va veni un mare cutremur și deja ne-am și resemnat. Dinspre eroicele cântece patriotarde se aude un jalnic behăit de fundal, ca și al mielului de Paște în târgul din săptămâna Patimilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete