Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 13 martie 2013

Forma Reformei din Sănătate


Ideea desființării Caselor  Județene de Asigurări de Sănătate nu m-a surprins deloc. În octombrie 2011, la Satu Mare, la o reuniune organizată de ONFL, la care au participat Eugen Nicolaescu, Lucia Varga, Mariana Câmpeanu, Ovidiu Silaghi și Andrei Marga, actualul ministru al Sănătății a prezentat o serie de propuneri sectoriale, ce s-au dorit introduse în Programul de guvernare.
La capitolul “Sănătate” au fost următoarele propuneri:
-desfiinţarea sistemului asigurărilor obligatorii de sănătate;
-desfiinţarea Casei de Asigurări de Sănătate;
-promovarea un proiect de lege privind prevenţia în sănătate și revenirea la pachetul de analize medicale obligatorii;
Fiind prezent la această reuniune,vă mărturisesc că, inițial, am fost surprins de propunerea lui Nicolaescu cu privire la desființarea CAS, până când a explicat cu lux de amănunte mobilul acestor propuneri și mecanismul de funcționare a sectorului sanitar după dispariția Caselor de Asigurări de Sănătate.
Faptul că la adoptarea bugetului, în prima etapă, nu au fost prevăzuți bani pentru Casa de Asigurări de Sănătate a arătat încă de atunci adevăratele intenții ale guvernului.
Declarația de ieri a  ministrului Nicolaescu, în cadrul Forumului Naţional al Asociaţiilor de Pacienţi, privind reorganizarea Caselor de Sănătate a șocat multă lume, fiindcă foarte puțin a fost mediatizat acest proiect. Mai mult, au fost sincope în mecanismul de înlocuire a Caselor Județene de Asigurări de Sănătate cu cele opt centre regionale.
După opinia mea, asemenea intenții reformatoare, de larg interes, trebuie să fie supuse dezbaterii publice, îmbunătățite cu concursul tuturor părților interesate, și apoi adoptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete