Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 6 martie 2013

Adio Schengen!

      


         După Germania şi Finlanda, astăzi, 6 martie 2013, Franţa, un aliat tradiţional al ţării noastre de-a lungul istoriei, a anunţat că va bloca intrarea României şi Bulgariei în Schengen.
         Deşi  politicienii  de la putere nu  vor să recunoască  influienţa ultimului raport MCV în luarea deciziei de aderare la spaţiul Schengen, ieri, Germania şi-a argumentat poziţia, precizând că România nu este pregătită pentru  aderare din cauza corupţiei. Această trimitere explicită dovedeşte  dependenţa deciziei Consiliului JAI de datele  Raportului MCV.
       Până ce lucrurile nu se vor aşeza într-o matcă a normalităţii, România va fi privită ca oaia neagră a Uniunii Europene.
        Dacă ar fi să acuz pe cineva pentru eşecul aderării, prima vizată ar fi clasa politică actuală, călăuzită doar de propriul interes şi mult prea puţin de interesul naţional. În mod indirect, vinovaţi pentru neaderare suntem şi noi, cetăţenii cu drept de vot, ce refuzăm cu obstinaţie să impunem, prin vot, o clasă politică responsabilă, care să lucreze în interesul ţării.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete