Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 3 martie 2013

Corigenţi şi la politică externă



După ce la capitolul "politică internă" România nu excelează nici acum,  situaţie ilustrată şi de nivelul modest  de trai al românilor, în continuă scădere, nici la politică externă nu stăm deloc bine,  fapt pentru care amânarea  aderării României  la spaţiul Schengen nu trebuie să ne  surprindă deloc.
Din păcate, suntem condamnaţi să râmânem la periferia Europei din cauza politicii pe care o promovăm!
Se comit greşeli  impardonabile în politica noastră! Nu nominalizez pe nimeni, însă sunt foarte mulţi politicieni  corigenţi la competenţă profesională, iar unii chiar  repetenţi la "bun-simţ"!
Personal, cunosc  politicieni ce au ajuns demnitari, însă limitele lor de competenţă sunt atât de reduse încât mi-e lehamite sa-i consider reprezentanţi ai poporului.  
Dacă la finele săptămânii viitoare nu vom primi acceptul de aderare la Schengen,  nu trebuie să renunţăm la acest obiectiv!  De vom renunţa, înseamnă că ne merităm statutul de corigenţi şi la politică externă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete