Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 2 decembrie 2011

Ziua Naţională a României la Satu Mare


Ieri, de la ora 10.00,am participat , împreună cu  câteva  sute de sătmăreni , la manifestările dedicate Zilei Naţionale a României. 
Evenimentele organizate cu ocazia Zilei Naţionale au început cu depuneri de coroane la bustul lui Mihai Viteazu, din faţa sediului Poliţiei Municipiului Satu Mare şi au continuat cu depuneri de jerbe şi coroane de flori la bustul lui Corneliu Coposu, Iuliu Maniu şi al lui I.C. Brătianu. 
Cea mai numeroasă participarea fost la statuia lui Vasile Lucaciu din Parcul Central.Acolo au fost circa 500 de sătmăreni.
Dacă în anii trecuţi puţini erau cei care îndurau temperaturile cu minus de afară, joi, sute de oameni au rezistat vremii geroase. S-au depus zeci de jerbe şi coroane de flori la principalele busturi din municipiu. 
Surpriza plăcută anul acesta a venit din partea sătmărenilor, aceştia participând cu mic cu mare la eveniment. În ciuda frigului de afară, zeci de copilaşi au participat la manifestările dedidate zilei de 1 Decembrie. Şi elevii au făcut o impresie plăcută prin prezenţa lor. Colegiile cele mai importante din municipiu au depus câte o coroană de flori.  
Manifestarea s-a încheiat cu defilarea Gărzii de Onoare.
Este de menţionat faptul că toate evenimentele s-au desfăşurat fără incidente.O surpriză plăcută a constituit  şi o  prezenţă numeroasă a liderilor UDMR care nu s-au sfiit să poarte pe piept simbolurile naţionale româneşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete