Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 18 decembrie 2011

S-a stins Vaclav Havel

 
Fostul preşedinte ceh, Vaclav Havel , artizanul "Revoluţiei de catifea",a  încetat din viaţă în zorii zilei de duminică, la vârsta de 75 de ani.
Prin moartea lui Vaclav Havel, Europa şi întreaga lume pierde una dintre cele mai remarcabile personalităţi ale secolului XX, simbol al luptei pentru libertate şi pentru democraţie. Vaclav Havel va rămâne pentru totdeauna în istorie în galeria celor care au apărat democraţia, alegerile libere, libertatea politică şi respectul pentru oameni şi pentru umanitate.
O personalitate care a cunoscut opresiunea unui regim criminal încă din primii ani ai vieţii, Vaclav Havel a înţeles întotdeauna că solidaritatea adevărată este cea între oamenii simpli, iar respectul pentru fiinţa umană nu poate fi înlocuit cu nimic.
În această perioadă de grele încercării pentru cetăţenii europeni, dar şi pentru democratie în ansamblul său, vorbele şi viziunea lui Vaclav Havel asupra umanităţii ar trebui să ghideze paşii celor chemaţi să ia decizii.
Pentru Romania, Vaclav Havel va rămâne un simbol al democraţiei şi al libertăţii, şi îi vom rămâne profund recunoscători pentru lecţiile pe care ni le-a dat în anii în care comunismul a fost înlocuit de libertate şi democraţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete