Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 8 decembrie 2011

Un pas înapoi


După o mulţime de dezamăgiri în viaţa politică,în cadrul PNL Satu Mare,unde sunt vicepreşedinte pe probleme organizatorice,azi,8 decembrie 2011,am informat Biroul Politic Municipal al PNL  despre intenţia mea de a mă retrage din viaţa politică.
Sper ca acest gest al meu,ca reacţie la modul în care se face politică  ,să nu fie urmat de alţi colegi!
Vă mărturisesc că au fost şi momente memorabile ,frumoase,în aceşti trei  ani ,de când activez în Partidul Naţional Liberal!M-am îmbogăţit în aceşti ani cu prieteni noi.Chiar şi  în Biroul Municipal ,unii dintre colegi mi-au devenit atât de apropiaţi,încât ,azi,am avut reţineri să fac acest gest!Sper ca ei să-mi înţeleagă atitudinea!
Faptul că am ales să intru în PNL,în septembrie 2009,s-a datorat dorinţei mele de a mă angaja politic împotriva celora care au mutilat Statul de drept.
Din păcate,efortul meu ,dar şi al PNL-ului,a fost zadarnic!Statul de drept s-a decimat bucată cu bucată,iar noi,liberalii,avem vina noastră ,faptul de a reacţiona necorespunzător la toate agresiunile la care ,cel puţin în ultimii doi ani , au fost supuşi românii.
La nivelul meu,am încercat să-mi fac datoria!Recunosc că activitatea mea a fost apreciată de colegi,însă cu o floare nu se face primăvară!Cu toate acestea ,activitatea mea putea fi mult mai rodnică
De multe ori i-am atenţionat că facem o politică de cafenea,că suntem departe de oameni,de problemele lor,uneori,chiar rupţi de realitate!Nimeni nu a luat nicio măsură,complăcându-se într-o aşteptare a cărui rod este ,astăzi,pasul înapoi pe care l-am făcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete