Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 20 decembrie 2011

Mărturisiri


În ultimul timp,scriu tot mai puţin despre politică.Flacăra ce a  ţinut viu crezul meu politic de abia mai pâlpâie.
Eu nu sunt omul jumătăţilor de măsură,iar faptul de a fi pus la colţ  de colegi, care sunt liberali numai de dragul oportunităţilor oferite de apartenenţa la un partid politic, nu din convingere,mi-a tăiat din elan,anihilându-mi suflul care m-a animat odinioară.
Sunt tot mai şters în ultima vreme.Acuzele de disidenţă de săptămâna trecută, total nefondate , alături de cortegiul de alte imputări ,promovate şi susţinute de colegi care,din păcate,n-au avut realizări  remarcabile în plan politic ,cel puţin în ultimii  trei ani, m-au pus serios pe gânduri.
Încerc să mă detaşez  de cei care au intrat cu bocancii în viaţa mea,însă nu reuşesc.Mi-e greu să le înţeleg argumentele. Ei vorbesc despre moralitate în politică ca şi când  aceasta ar fi parte inseparabilă a politicului.
Eu vă asigur că nu există morală în politică,iar ,dacă există,este doar de faţadă,interesul personal fiind crezul fundamental al politicianului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete