Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 21 decembrie 2011

Mesagerul liberal

Ieri,am aflat, cu stupoare, despre proiectul unui ziar local al PNL Satu Mare,"Mesagerul liberal",publicaţie lunară, ce se va realiza,în prima fază, în tiraj de 3000 de numere şi va fi distribuită prin reţeaua electorală.
Deşi  administrez Site-ul PNL ,iar o parte din materiale din primul număr provin de pe Site,unele dintre articolele de pe site  fiind scrise chiar de mine,eu nu am ştiut măcar de intenţia de a realiza o asemenea publicaţie.
Cu toate că am fost unul dintre cei care am avut o activitate publicistică  semnificativă, intervenind ,prin comentarii,în presa locală ,în special,când era lezată imaginea PNL,n-am fost nici măcar întrebat dacă doresc să mă implic şi eu în acest proiect.
Se pare că sunt unul dintre cei ostracizaţi de partid,fapt care mă determină să-mi pun tot mai multe întrebări.
Să fie pentru mine  "Mesagerul  liberal"  o punte " a suspinelor"  spre tărâmul uitării?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete