Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 9 decembrie 2011

Ultima scrisoare


Bună seara,

Vă mulţumesc pentru invitaţie şi pentru solicitudine!
Regret că s-a ajuns atât de departe ,depunându-mi demisia din partidul în care am crezut cu adevărat!La fel de mult ,regret că nu mai  pot fi lângă  cei de   care m-am ataşat foarte mult!


Am fost o voce critică şi ştiu că ,uneori,am dat dovadă de exces de zel,însă am avut convingerea că numai aşa putem îndrepta lucrurile pe  un făgaş normal, care să ne asigure succesul.
Ştiu că ,uneori,va deranjat atitudinea mea!Să nu credeţi că nu am realizat acest lucru,însă  ,după cum  bine ştiţi ,nu totdeauna am putut să fiu diplomat cu cei care îşi băteau joc de munca echipei,tergiversând la infinit lucruri ce se puteau realiza fără mult efort.Eu ,înainte de a critica,am avut  ca argument munca mea ,ea a fost etalonul,faptul că niciodată nu am cerut imposibilul şi ori de câte ori am fost rugat de unul dintre dumneavoastră să-l ajut la ceva ,imediat ,dacă a fost posibil,l-am ajutat.
Din păcate noi,oamenii,realizăm ce reprezintă cei de lângă noi ,după ce-i pierdem.
Eu,pentru Partidul Naţional Liberal ,după gestul de astăzi,nu mai exist !
Dacă îşi închipuie cineva că voi reveni asupra deciziei,îl asigur că nu mă cunoaşte bine!
Probabil,vă întrebaţi ce m-a determinat să renunţ .Pentru a clarifica cât de cât acest lucru,vă reamintesc că am semnalat de multe ori problemele mele  familiale,faptul că mi-e greu să fac faţă din punct de financiar cerinţelor vieţii de partid.De 3 ani de zile,nu mi-am găsit de lucru,dar am cotizaţia de membru BPM la zi :însă sunt mult mai  multe argumente care m-au determinat să recurg la o asemenea soluţie,însă nu merită să le dezvolt.Poate, mai era o şansă să răzbesc dacă atmosfera din Biroul Politic Municipal era productivă,nu să batem pasul pe loc cu aspecte insignifiante,ce nu meritau tratate cu atâta determinare.
Azi,8 decembrie 2011,a fost ,din păcate,ziua cea mare,momentul luării deciziei finale. După cum am mai spus,această hotărâre îmi creează regrete,fiindcă am lăsat acolo şi  nişte prieteni,oameni care aveau încredere deplină în mine;însă ,nu-mi puteam altera sănătatea ,admiţând concubinajul dintre principiul meritocraţiei,atât de des aclamat de liberali şi invocat de mine  şi latura mai puţin fastă a vieţii de partid.
Cum e firesc într-o lume normală,la despărţire ,sincer,îmi cer scuze pentru greşelile săvârşite şi ţin să  vă urez succes,iar PNL-ului Satu Mare să-i meargă mult mai bine fără mine decât cu mine!

Cu deosebită  consideraţie ,

                                             Ionel Mesaroş
P.S.
Acesta a fost răspunsul oficial dat la invitaţia BPM de a reveni asupra deciziei de demisionare din PNL.Am recurs la publicarea acestei scrisori fiind contactat de foarte mulţi oameni ce mă cunosc prin activitatea pe care am desfăşurat-o în partid.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete