Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 23 decembrie 2011

O mare dezamăgire

Din păcate ,sunt oameni care au fost cocoţaţi pe funcţii ,iar ajungând acolo,cred că meritul integral pentru ascensiune le aparţine lor ,iar conduita lor devine ,pe zi ce trece, dictatorială.

Niciodată nu am acceptat să fiu lângă asemenea oameni.Nu pot fi în slujba lor. 
După  opinia mea , viitorul acestor oameni se află pe nisipuri mişcătoare.Mai devreme ori mai târziu ,adevărul iese la suprafaţă,iar apele se vor decanta.
Pe un asemenea om ,care mă consideră  azi o mare  dezamăgire, l-am cunoscut în urmă cu trei ani.Pe atunci era altfel.Un om lângă care eram onorat să fiu.
Timpul mi-a dovedit că acesta m-a considerat un naiv,un om credul la care poate să-i hrănească iluziile în tot felul.
Deşi i-am fost devotat,muncind pe brânci pentru el,a pus urechea la tot felul de scenarite ,prefabricate de adversarii mei,iar atitudinea lui s-a schimbat,ajungând să mă acuze de disidenţă,eu fiind mereu critic ,chiar şi în privinţa lui ,netolerând minciuna,ipocrizia,mitocănia,haosul,divagaţiile şi alte manifestări din acest registru.
Azi,sunt în cumpănă.Deşi i-am spus  de nenumărate ori că am un alt crez ,de om care respectă doar când e respectat,n-a înţeles nimic,comportându-se ca un moşier cu ţăranii de pe moşia lui,fără să înţeleagă esenţialul că şi el a greşit,iar faptul că s-a ajuns atât de departe se datorează şi lui.
Nu tăgăduiesc că nu am greşit niciodată în relaţia cu el,însă ,totdeauna,am recunoscut,aspect care în cazul său nu se întâmplă.
Cu toate că am ţinut la el ,am ajuns să cred că o  asemenea fiinţă nu merită să aibă lângă el un om ca mine ,atâta vreme cât el nu acceptă să se schimbe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete