Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 27 decembrie 2011

USL sub 50%


Ce am preconizat în luna octombrie 2011,s-a întâmplat:USL a ajuns sub 50%.
Nu sunt deloc surprins de acest rezultat .S-au comis extrem de multe erori de strategie.Luptele intestine din USL pentru desemnarea candidaţilor la alegerile locale din 2012 ,epurarea celor care nu împărtăşesc punctul de vedere al conducerii formaţiunii,au erodat procentul Uniunii Social Liberale ,încât ,dacă vom continua în această manieră,vom ajunge ca ,în vara lui 2012,să avem cel mult 40%.
USL a căzut sub pragul de 50% în preferințele alegătorilor. Scorul său, cel mai scăzut din 2011, este de 49,2%, relevă un sondaj IMAS, comandat de ziarul ”Adevărul”.Nu ştiu dacă sondajul descrie realitatea ori o crează ,însă Crin Antonescu și Victor Ponta au tot mai multe motive de îngrijorare .
Deși este pe primul loc în preferințele electoratului, trendul USL este descrescător. PDL este într-o ușoară creștere, cu 21,5%. Clasamentul este completat de Partidul Poporului- Dan Diaconescu (11,8%), PRM (6,4 %) şi UDMR (5,7%). UNPR şi PNG se situează sub pragul electoral de 5%, cu circa 1%.

Potrivit cercetării IMAS, proporția celor care au declarat că nu vor vota este de 13,6%, iar a celor care nu s-au decis pentru cine vor opta, de 21,7%. 
Cred că trebuie să ne trezim la realitate!Nu se poate să ne îmbătăm cu apă rece.De vom fi lipsiţi , în continuare,de pragmatism şi stăpâniţi de orgolii şi comoditate, vom rămâne în opoziţie încă un ciclu electoral.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete