Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 26 iulie 2010

Un rezultat notabil




Dupa un an de activitate in Biroul Politic Municipal al PNL Satu Mare ,prestatia mea a fost rasplatita ,astazi ,la Adunarea Generala ,mult peste asteptari,foarte multi membri mi-au aratat ,prin votul lor ,ca au incredere in mine .
Tin sa le multumesc si pe aceasta cale si sa-i asigur ca voi face tot posibilul ca sa-mi onorez cu rezultate remarcabile mandatul de vicepresedinte obtinut astazi!
Sunt constient ca nu-mi va fi usor si stiu ce responsabilitati apasa pe umarul meu,mai ales ca Domeniul Organizatoric ,domeniu pe care il voi coordona,este vital pentru orice partid.Insa ,cred ca misiunea mea va fi usurata de o colaborare foarte buna,cu noul nostru presedinte ,Adrian Stef,care este si prim-vicepresedinte a TNL si vicepresedinte al Consiliului Judetean; cu colegii mei,multi dintre ei fiindu-mi camarazi si in Biroul care azi si-a incetat activitatea .
Trebuie sa mentionez ca pentru prima oara in istoria PNL Satu Mare ,in Biroul Municipal avem onoarea de a-l avea alaturi de noi,in calitate de membru activ ,un academician,pe acad.dr.Virgil Enatescu,unul dintre cele 500 de genii ale contemporaneitatii .Este o deosebita onoare pentru mine ca domnia sa,sa-mi fie alaturi pentru a-mi indeplini primul obiectiv politic :Castigarea alegerilor locale din 2012 ,utilizand "Politica bunului-simt"si o organizare desavarsita .
Probabil ca,acei ce nu cunosc echipa noastra vor afirma ca batem campii,ca e o utopie sa se mizeze pe o asemenea politica,insa componenta noului Birou ,dinamismul nostru bine imbinat cu pragmatismul,pot sa ne conduca spre succes .Daca implicarea noastra va fi maxima,am convingerea ca satmarenii ne vor rasplati cum se cuvine.Dupa cum stiu colegii mei,detest sa cersim voturi,preferand sa muncim in slujba comunitatii ,iar aceasta, ca rezultant al muncii noastre, sa ne ofere sansa de a administra cu responsabilitate municipiul nostru ,incepand cu anul 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete