Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 11 iulie 2010

Germania medaliata cu "bronz"


Echipa naţională a Germaniei a învins în finala mică, ieri, la Port Elizabeth, cu scorul de 3-2 (1-1), reprezentativa Uruguayului şi a terminat Cupa Mondială din Africa de Sud pe locul trei. Pentru Germania au marcat Thomas Muller '19, Marcell Jansen '56 şi Sami Khedira '82, în timp ce pentru reprezentativa Uruguayului au înscris Edison Cavani '28 şi Diego Forlan '51.
Nemţii termină pentru a doua oară consecutiv pe locul trei la turneul final al Cupei Mondiale , după ce au cucerit medaliile de bronz şi în 2006, pe teren propriu.
Uruguayul a terminat pe locul patru, la fel cum s-a întâmplat la ediţiile din 1954 şi 1970.
Astazi,de la ora 21.30,la Johannesburg,va avea ultimul meci al competitiei,finala Cupei Mondiale, dintre Olanda şi Spania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete