Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 22 iulie 2010

Leapsa amuzanta


Am primit o leapşă de la doamna Donca , proprietara blogului "Cafea cu secrete", pe care am rezolvat-o astfel:

Dacă eram un anotimp... eram primavara;

Dacă eram o lună...eram luna martie;

Dacă eram o zi a săptămânii...eram vineri;

Dacă eram o parte a zilei... eram răsăritul ;

Dacă eram un animal marin... eram delfin ;

Dacă eram un animal de uscat... eram leu;

Dacă eram o virtute... eram răbdarea ;

Dacă eram o planetă... eram Venus;

Dacă eram un lichid... eram apă de izvor;

Dacă eram o piatră... eram o piatra de rau;

Dacă eram un metal... eram inox;

Dacă eram o pasăre... eram vultur;

Dacă eram o plantă... eram crin;

Dacă eram o stare a vremii... eram vreme răcoroasă;

Dacă eram un instrument muzical... eram violoncel;

Dacă eram un sentiment... eram respectul ;

Dacă eram un sunet... eram soapta zefirului;

Dacă eram un cântec... eram" El condor pasa";

Dacă eram un film... eram "Vraciul";

Dacă eram un serial... eram "Torente";

Dacă eram un oraș... eram Berna;

Dacă eram un gust... eram sarat;

Dacă eram o aromă.... eram lămâie;

Dacă eram o culoare... eram albastru;

Dacă eram un material... eram lut;

Dacă eram o parte a corpului... eram inima;

Dacă eram un drog... eram cafea;

Dacă eram un accesoriu... eram un baston ;

Dacă eram o expresie a feței... eram seninatatea;

Dacă eram o materie... eram un bob de roua;

Dacă eram un personaj din desene animate.... eram Jerry;

Dacă eram un număr... eram 7;

Dacă eram o mașină... eram "Masina Timpului";

Dacă eram o haină... eram un fulgarin straveziu.

P.S.
Ii multumesc doamnei Donca pentru nominalizare!

Preluarea lepşei este facultativă. Bloggerii indicaţi sunt ... , direcţiile către care mă îndrept când deschid calculatorul. Postările lor sunt întotdeauna deosebite. Îi felicit sincer pentru munca lor!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Daca eram o materie..eram un bob de roua.
Toate "daca" mi-au placut mult dar asta mi-a pus capac.
Fii binecuvantat!

Ionel Mesaros spunea...

@elena marin-alexe
Ma bucur ca v-au placut raspunsurile mele!
Daca aveam posibilitatea de a adauga ceva leapsei propuse,o completam cu inca trei elemente pentru a oferi cititorului un profil mai bine inchegat al personalitatii mele.
Va multumesc pentru vizita si comentariu!
Daca doriti,o puteti prelua .Sunt sigur ca raspunsurile dumneavoastra vor fi deosebit de interesante,incat "bobul meu de roua" se va evapora imediat!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete