Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 23 iulie 2010

Adunarea Generala a Organizatiei Municipale a PNL Satu Mare




Maine,24 iulie 2010,va avea loc,la Filarmonica Dinu Lipatti,incepand cu ora 10.00, Adunarea Generala a Organizatiei Municipale a PNL Satu Mare.
Ordinea de zi este urmatoarea:
1.Raportul de activitate al Presedintelui si al Biroului Politic Municipal;
2.Alegerea Presedintelui Biroului Politic Municipal;
3.Alegerea Biroului Politic Municipal;
4.Alegerea delegatilor care vor participa la Conferinta Judeteana a Filialei Teritoriale a PNL Satu Mare.

Mentionez ca si-au depus candidatura pentru o functie de conducere in acest organism al PNL Satu Mare 31 de membri,printre care :vicepresedintele Consiliului Judetean Adrian Stef,viceprimarulAdrian Albu ,doi consilieri locali ,cativa membri din Biroul Politic Municipal,printre care si eu,si, singurul academician pe care il are Satu Mare,d-l Virgil Enatescu.
Competitia se va incheia dupa amiaza, iar rezultatul il voi prezenta intr-un articol,probabil,maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete