Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 17 iulie 2010

Descult in univers de gand


Orice coborare in tine insuti ,orice privire spre launtrul tau e,in acelasi timp ,o ascensiune ,o inaltare.(Novalis)
Cand nu ai imaginatie ,sa mori nu inseamna nimic,dar daca ai,sa mori inseamna prea mult.(L.F.Celine)
Nu destinul conteaza in primul rand,ci pozitia in care stai in fata lui.(Vasile Ghica)
Cand mori,nu te uita la intunericul de dinainte,ci la lumina ce lasi in urma si te vei stinge cu zambetul pe buze.(Nicolae Iorga)
De cugetat sa cugeti intruna,dar de hotarat sa hotarasti o singura data.(Publilius)
A trai este cel mai rar lucru din lume.(Oscar Wilde)
Pentru cel ce crede, nu exista intrebare.Pentru cel ce nu crede,nu exista raspuns.(Rabbi Wolf)
Viata nu este altceva decat ceea ce fac din ea sentimentele.(Honore de Balzac)
Ne miram de cati oameni trec pe langa moarte si nu ne surprinde cati trec pe langa viata.(Aurel Baranga)
Ecuatia vietii:amplifici si simplifici ani in sir ,desi stii bine ca totul este egal cu zero.(Valeriu Butulescu)
Care-i adevarul si cum e intocmita viata,astea-s lucruri despre care fiecare trebuie sa-si faca singur o parere si pe care nu le poti invata dintr-o carte.(Herman Hesse)

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ne miram de cati oameni trec pe langa moarte si nu ne surprinde cati trec pe langa viata.(Aurel Baranga)
Cat adevar cuprind aceste ganduri...

Ionel Mesaros spunea...

Multumesc pentru vizita!
Intr-adevar,din pacate,foarte multi "trecem "pe langa viata!
Va doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete