Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 10 iulie 2010

Dictatorul



N-am intalnit o persoana mai diabolica decat actualul presedinte al Romaniei.Ce-si pune in gand,indiferent de consecinte,Basescu, isi doreste sa se transpuna in practica.Ambitiile sale vindicative au atins cote inimaginabile.E deranjat de toti care nu i se supun orbeste.E atat de insensibil ,incat este in stare de orice pentru a se impune.Mi-e greu sa accept ca in fruntea tarii este o persoana de teapa lui.E lipsit de onoare si umanism.Cum sa mergi,de pilda,in zonele sinistrate, intre oameni care si-au pierdut toata agoniseala si sa-i certi,sa-i apostrofezi ca si cand ei ar fi fost vinovati de dezastru!Cum poti sa stai in preajma lor si sa nu-ti manifesti compasiunea!Cum poti sa zambesti in asemenea imprejurari in care stihiile naturii n-au crutat nimic!
Trebuie sa facem ceva!Asa nu se mai poate!Un neom ca acesta n-are dreptul sa traiasca intre oameni!
Acest personaj hidos care se joaca ,fara sa tina cont de nimeni si nimic,cu destinele noastre,isi doreste sa-i rapuna pe toti cei care nu-l agreeaza.
Ma intreb retoric,oare cine,in afara de cei din camarila sa,mai crede in cuvantul presedintelui?!Oare ce roman ii intelege logica lui alambicata?!
Totusi,presedintele este un actor perfect,perfidia si-o ascunde in spatele unor formule din registrul reformarii si modernizarii statului cu o dibacie demna de toata lauda.Minte si privindu-te in ochi.Prin marionetele sale,Boc,Udrea,Boureanu si altii,planul de marire i se poate implini.Strategia sa mereu s-a bazat pe exploatarea slabiciunilor umane si complot.Dezbinarea romanilor a fost o continua preocupare a sa ,"Imparte si Stapaneste " a fost lozinca lui preferata.Pentru el, Romania este o tabla de sah,in care oricine da sah regelui devine automat dusmanul lui.
N-as fi crezut ca eu,o persoana modesta,fara afaceri,cu o conduita normala,prin ceea ce fac in politica pot deveni un pericol la adresa securitatii nationale;Saptamana aceasta am primit cateva atentionari serioase,cum ca atitudinea mea este nefireasca,ca dau dovada de prea mult zel,iar criticile la adresa Puterii nefundamentate temeinic.Ultima interventie in acest sens a fost ,ieri ,pe blogul vicepresedintelui Consiliului Judetean,unde a intervenit un individ ce a vrut sa-si pastreze anonimatul, si ,dupa ce m-a terfelit dupa cum i-a trecut lui prin minte,mi-a cerut sa-mi canalizez energia spre un alt domeniu.Totusi,in acest ultim comentariu,am avut parte si de o comparatie frumoasa,care ma onoreaza:Nu e putin lucru sa fiu asemuit cu presedintele Crin Antonescu,chiar daca din mesaj s-a degajat si o unda de sarcasm.
Reactia mea la aceste amenintari nu a intarziat sa apara.Le-am raspuns prin acelasi canal de informatie,insa cu diplomatie,fara epitete depreciative,intelegand ,de fapt,ca totul deriva din panica .Mai mult,ieri ,mi-am exprimat dorinta de a candida la o functie de conducere in PNL Satu Mare.Deoarece competitia are loc pe 24 iulie,imi voi depune candidatura saptamana viitoare.
Daca voi izbuti ,imi doresc sa-mi radicalizez mesajul politic,pentru a putea realiza ,impreuna cu echipa pe care o vom forma ,o rezistenta puternica la actele necugetate ale guvernantilor.Cred ca trebuie sa ne opunem cu toate mijloacele legale arbitrariului atat de drag presedintelui -jucator,"ce-l doare in cot de popor"-cum zic satmarenii mei;cautand ca ,impreuna cu societatea civila ce inca nu a fost infestata de fierea "portocalie",sa salvam tara de la dezastru.
Ultimile declaratii ale presedintelui Basescu au turnat gaz pe foc:Impozitarea pensiilor mai mici de 1000 de lei cu 16% este o masura atroce,mult mai aspra decat diminuarea"temporara" a pensiilor cu 15%,propusa initial in pachetul de legi ale austeritatii si pentru simplul fapt ca fondul problemei s-a schimbat;Majorarea TVA-ului cu 5% a condus la cresterea preturilor chiar cu 10-12%,iar eliminarea subventiilor si alte masuri de austeritate vor nenoroci cel putin 5 milioane de romani.
Daca Guvernul va adopta prin Ordonanta de Urgenta o asemenea masura de largire a bazei de impozitare,asa cum i-a cerut Basescu lui Boc,cred ca Opozitia trebuie sa depuna o motiune de cenzura cat mai curand posibil,iar cei afectati de masuri,bugetarii si pensionarii, sa puna o presiune constanta si puternica pe parlamentarii Puterii pentru a-i determina sa voteze pro -motiune.
In aceste conditii vitrege,in care ziua de maine ne este pusa in pericol de politica irationala a presedintelui,orbit de putere si plin de ura,mai avem o singura solutie:mobilizarea exemplara a celor ce-si doresc o tara normala pentru a scapa de "groparul Romaniei" ,Boc ,si de parintele lui "spiritual",dictatorul Basescu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete