Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 3 iulie 2010

O partida de neuitat



Ieri ,la Johannesburg,pe stadionul "Soccer City",in al doilea sfert de finala al Campionatului Mondial de Fotbal din Africa de Sud,Uruguay a învins Ghana,dupa un meci dramatic, la loviturile de departajare cu scorul de 4-2, după ce scorul la finalul prelungirilor a fost egal, 1-1.

Uruguayul a reuşit cea mai mare performanţă a sa din ultimii 40 de ani şi va juca în semifinale cu Olanda, după un meci deosebit de disputat, în care Suarez,atacantul providential devenit portar in ultimile secunde ale meciului, şi goalkeeper-ul Muslera au fost oamenii decisivi pentru calificare.

Ghanezul Sulley Muntari a marcat primul gol al meciului, cu un şut de la circa 35 de metri (45+2), iar Uruguay a egalat prin Diego Forlan, dintr-o lovitură liberă, în min. 55. În ultimele secunde ale prelungirilor, atacantul uruguayan Suarez a salvat golul cu preţul eliminării, iar Asamoah Gyan a ratat penalty-ul. Muslera a apărat două lovituri de departajare, Abreu a transformat şutul decisiv şi Ghana a fost eliminată.

”Celeştii”, campioni mondiali în 1930 şi 1950, au mai disputat semifinale, în 1970, în vreme ce Ghana a ratat o calificare istorică în semifinale, atât pentru ea, cât şi pentru continentul african.


2 comentarii:

tetris spunea...

Nu a fost sa fie, pt Ghana. Mi-a parut rau pentru ei

Ionel Mesaros spunea...

@tetris
Si mie mi-a parut rau.
Chiar am fost fan al tuturor echipelor invinse in sferturi!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete