Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 2 iulie 2010

A "inviat" Base'



Dupa saptamani de speculatii ,zile in care s-au facut tot felul de presupuneri,marinarul a revenit la prima lui iubire:la apa.Pentru acest lucru nu s-a mai dus pe mare conform obiceiului ,ci in Moldova ,loc unde Siretul si afluientii sai au semanat atata tristete,incat nu stiu daca vizita presedintelui va putea aduce vreo unda de speranta,mai ales dupa ce acesta s-a aratat ca avand o inima de piatra,impunand masuri de austeritate fara de precedent.
Deunazi, aflasem ca lui Basescu i-ar fi teama sa mai iasa "in lume"fara sa fie insotit de ofiterii SPP.Altii,putini insa, au recurs la latura umana a presedintelui,justificand lipsa acestuia din spatiul public prin faptul ca i-ar fi fost rusine sa mai dea ochii cu romanii pe care nu demult ii"ciuruise" .Pe langa acestia ,au fost si cativa care vorbeau de boala presedintelui,un anevrism cerebral care-l paralizase...
Lasand speculatiile la o parte,azi , cand l-am vazut pe presedinte ,coboand din "Turnul sau de fildes " la popor ,am cautat sa-l studiez cat mai bine.Se vedea de la distanta ca simtea disconfortul vizitei.El, care era obisnuit cu "baile de multime",astazi a avut parte de o mare de oameni care,desi disperati, l-au privit cu lehamite.Desi se misca printre oameni si impartea saluturi si ,uneori,cate un zambet,parea un cadavru viu,o sperietoare adusa de valurile potopului ,un adevarat monstru ,stafidit,cu privirea certareata si contradictorie,cu o voce guturala de matelot,plin de sfaturi si obraznicii.In loc sa mustre autoritatile care nu si-au facut treaba,cheltuind banii pentru indiguiri in alte scopuri,Basescu i-a admonestat pe oamenii care si-au ridicat casele in locuri periculoase,aproape de albia raului.Din punctul acesta de vedere,presedintele juca rolul atotstiutorului si atotputernicului,omitand lucrul cel mai important :faptul ca el este autorul moral al dezastrului in care se afla Romania.
Inchei ,cu nadejdea ca Dumnezeu nu ne va intoarce spatele si ne va feri de alte urgii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete