Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 26 iulie 2010

Plutonul 233-Scoala Militara de Ofiteri Activi de Transmisiuni








Nota:
Ultimile doua poze mi-au parvenit acum cateva minute de la un coleg de scoala militara,Radulescu Mihai,actualmente , ofiter activ.
Tin sa-i multumesc lui Mihai pe aceasta cale pentru aceasta surpriza deosebit de placuta !
Va marturisesc ca la prima vedere nu am reusit sa ma identific in aceste poze.Sunt singurele poze in tinuta de instructie pe care le facusem la Sibiu,din cauza restrictiilor cu privire la filmatul in incinta scolii .Mentionez ca in afara scolii toti mergeam in tinute galante de oras sau in civil.
In cea de-a doua poza ,cu sprijinul lui Mihai,am descoperit ca sunt al patrulea pe randul al doilea.
Nu-mi vine sa cred ca asa aratam la 18 ani!
Desi ,uneori,ne-a fost foarte greu in acei ani,amintirile acelor clipe raman de neuitat.
In final precizez ca trei dintre cei prezenti in ultimile doua poze au decedat:mr.Nita Octavian,impuscat in Revolutie,la Sibiu;Papuc Vasile a murit electrocutat in poligonul de statii radio, unde ma aflam si eu ;iar Arsenie Aurelian si-a pus capat zilelor!Dumnezeu sa-i ierte!

3 comentarii:

Anonim spunea...

cu parere de rau ... nu-mi mai aduc aminte de tine.
respect,
tene adrian, pl.231

Anonim spunea...

Nici eu nu-mi mai aduc aminte de tine, dar am fost colegi. Ma bucur ca te-am gasit pe-aici ! Eu am fost la plutonul 231 cu Țene Adrian, cel care ti-a scris mai sus. Comandant de pluton ne-a fost Brudan si inlocuitor, colegul nostru care a ramas in Sibiu, Bonci Victor. Au trecut anii, ce vremuri frumoase.
Cu respect,
Ciugulea Adrian, pl. 231, 1987 - 1989

Anonim spunea...

Acum la 25 de ani de cand a plecat dintre noi Dumnezeu sa-l odihneasca pe mr.(rez.) Nita Octavian. Ce zile am trait la doar 19 ani. Cred ca m-am identificat in penultima ta foto in primul rand al 4-lea de la dreapta la stanga si in dreapta mea cred ca este Balan Danut. In prezent lucrez la MAI - ISU Bucuresti.
plt.adj.sef Apostol Laurentiu

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete